Auto geen vermogen

Beste forumleden,

Vanochtend startte ik mijn auto, maar ik kon nauwelijks wegrijden.
Auto had totaal geen vermogen en het leek alsof ik in de 4e versnelling weg wilde rijden.
Na een tijdje de auto stationair te hebben laten draaien reed hij weer prima.
Auto is afgelopen vrijdag nog naar de garage geweest voor een kleine beurt.
De afgelopen dagen totaal geen problemen gehad, maar vanochtend dus wel.

Heeft iemand hier ervaring mee? :)

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI stage 1 met 105 PK bij Vagtechniek 
koude Diesel, geen vermogen. Koude 1.2TDI, je kunt nog beter fietsen...

Mijn wagen heeft met de kou ook moeite om van de plek te komen. Ik los dit op door, als ik in de auto stap, eerst de motor te starten, dan rustig mn gordel om, telefoon in de houder, raampjes droogmaken etc. tegen die tijd is er wat warmte in de motor om een beetje vermogen te leveren.

Anders zou je ook nog even langs de garage om je auto uit te lezen. er is een kans aanwezig dat ie sochtends op 2 cilinders draait als ie koud is. dit kan komen door een kapotte gloeistift.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Hoi Catunambu,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb vorig jaar geen issues gehad met koud weer, maar ik hou het de komende dagen even in de gaten.
Het komt dus in ieder geval vaker voor. ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI stage 1 met 105 PK bij Vagtechniek 
als je vorig jaar geen issues had, zou ik, preventief, je gloeistiften vervangen.
Scheelt meteen met het starten van de motor. (start soepeler en sneller)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!