Auto gestolen

Max1996

Bekend lid
574
394
112
Slechte morgen forumleden,

Helaas is een mijn auto's vanochtend voor de deur gestolen, heel jammer. Het gaat om een polo 1.2 TSI 105 PK met kenteken H-718-XP. Hieronder wat foto's. Mocht je hem zien staan vraag even aan de nieuwe chauffeur of hij/zij hem netjes terug zet :). Auto is voornamelijk te herkennen aan het dynamisch knipperlicht voor, in de spiegels, en achter. En natuurlijk de U-LED lampen en uitlaat.

Gestolen in: EINDHOVEN

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Auto5.jpg
    Auto5.jpg
    2.8 MB · Weergaven: 178
  • Uitlaat1.jpg
    Uitlaat1.jpg
    2 MB · Weergaven: 179
  • Foto1.jpg
    Foto1.jpg
    2.3 MB · Weergaven: 181
Laatst bewerkt:
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Max, wat is je insta? Dan deel ik hem daar ook even & in groepsapps..
Ik heb helaas geen insta voor mijn auto en ook nog geen bericht gemaakt. Wat stel je voor om te doen? Gewoon een post maken op mijn insta of?

Op facebook gaat een post rond dus die zou je eventueel kunnen delen. Ik krijg de link niet gedeeld maar de post komt voor in een polo groep ;).
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Thanks!
wat een klotezooi Max, hopelijk vind je de auto terug :(
Ik las op internet dat de kans circa 33% is, en dan ook nog hopen dat de auto niet gestript is.. Maar goed, inderdaad een klote zooi. Het was een bijzonder moment toen ik de voordeur dicht trok en een lege plek zag staan voor mijn huis. Ik begon nog aan mijzelf te twijfelen dat ik hem ergens anders had geparkeerd, maar de auto was toch echt weg..
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Thanks!

Ik las op internet dat de kans circa 33% is, en dan ook nog hopen dat de auto niet gestript is.. Maar goed, inderdaad een klote zooi. Het was een bijzonder moment toen ik de voordeur dicht trok en een lege plek zag staan voor mijn huis. Ik begon nog aan mijzelf te twijfelen dat ik hem ergens anders had geparkeerd, maar de auto was toch echt weg..
wat een verschrikkelijk gevoel lijkt me dat :( . Jammer genoeg nerges camera's in de wijk of video deurbellen bij buren die wat hebben opgenomen?
 
Ik heb helaas geen insta voor mijn auto en ook nog geen bericht gemaakt. Wat stel je voor om te doen? Gewoon een post maken op mijn insta of?

Op facebook gaat een post rond dus die zou je eventueel kunnen delen. Ik krijg de link niet gedeeld maar de post komt voor in een polo groep ;).
Zou gewoon een post en story ook op insta zetten man met verzoek om te delen. Zo heb je nog wat meer bereik dan facebook.. vooral met al die autoacc's op insta.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Oei echt balen wat een elende zeg en hier wordt je echt kwaaaaad van grrrrr :mad:, zou toch nog even een beetje
in de buurt gaan kijken/zoeken omdat ze soms de auto even in een achteraf straatje/hofje zetten en later hem
definitief komen weghalen.

Hopelijk heb je hem snel weer terug (onbeschadigd natuurlijk).
 
Volvo  -  - 
Ongelooflijk zuur dit! Dit is de nachtmerrie van vele Polo bezitters, daarom heb ik sinds enkele maanden een GPS tracker in mijn Polo, ik kan het iedereen aanraden. Daarnaast heb ik een Disklok op het stuur. Sterkte man!
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Ongelooflijk zuur dit! Dit is de nachtmerrie van vele Polo bezitters, daarom heb ik sinds enkele maanden een GPS tracker in mijn Polo, ik kan het iedereen aanraden. Daarnaast heb ik een Disklok op het stuur. Sterkte man!
Hier ook een disklok op het stuur! Heb je een linkje voor de GPS tracker of gebruik je een airtag?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ongelooflijk zuur dit! Dit is de nachtmerrie van vele Polo bezitters, daarom heb ik sinds enkele maanden een GPS tracker in mijn Polo, ik kan het iedereen aanraden. Daarnaast heb ik een Disklok op het stuur. Sterkte
diefstal is idd klote..
een goeie gps tracker is idd al een goed middel om je voertuig eventueel terug te vinden.
maar een stuurlock breek je zo los met een paar goeie korte trekken, dat houd geen enkele dief tegen. (zelf verschillende modellen getest en snel gebroken)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
diefstal is idd klote..
een goeie gps tracker is idd al een goed middel om je voertuig eventueel terug te vinden.
maar een stuurlock breek je zo los met een paar goeie korte trekken, dat houd geen enkele dief tegen. (zelf verschillende modellen getest en snel gebroken)
Ik denk dat je die stokdingen idd aardig snel breekt maar een Disklok?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
diefstal is echt klote..
maar als een dief echt iets wil hou je die niet tegen.
zelf op klaarlichte dag en volk in de buurt op terras op een drukke winkelstraat worden wagens en zo meer gestolen.
simpel voorbeeld: onder elk wiel een wieljack om die stil te verplaatsen voor de diefstal, of de snelle manier, aan elk wiel een stropje, en hop kraantje van een klein takelwagen er aan en weg is hij in een paar minuten, en niemand die gaat vragen wie zen wagen het is of dat hij mocht getakeld worden.
zo zijn er al veel verdwenen, zelfs heel dure en exotische wagens.
heb namelijk zelf nog met een takel vrachtwagen gereden, daarmee.

natuurlijk is elke middel van beveiliging een goed idee en werkt soms ook vertragend in veel gevallen.
maar vooral dan ivm eventueel de verzekering polis is extra beveiliging soms interessant.

hoe dan ook, diefstal sucks.
ik zeg altijd blijf met je poten van andermans spullen en ga werken als je iets wil..
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Takelwagen wordt wel lastig als m'n auto aired out staat, diefstalvertragende maatregel zou van die versterkte raamfolie kunnen zijn.. Maar wat je zegt, als ze em willen nemen ze em mee helaas
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!