Auto in noodloop? P0685

Hey,

Sinds kort is mijn polo niet harder dan ongeveer 40 Kmu gaan rijden stationair staat toerental ook best hoog op ongeveer 1300 toeren,
EPC en motor lampje brandt op het dashboard. Gasklephuis is vervangen ze hebben ook iets aan de EMC gedaan (wss vervangen)
Volgende foutcode wordt uitgelezen P0685 (enige foutcode) mijn polo zit nu in de garage maar wil toch weten wat er aan de hand is..
 
Volkswagen  Polo 2009 6R  1.4 FSi 86pk 16v 
Ja dat sowieso mijn polotje zit nu in de garage ze kijken maandag pas. Misschien handig als ie weer gerepareerd is dan update ik deze topic.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 2009 6R  1.4 FSi 86pk 16v 
Hey,

Heb mijn auto al sinds vorige week maandag al terug ze hebben mijn boordcomputer vervangen van mijn Polo en sindsdien rijd hij als voorheen. :)
Dus mocht je dit probleem hebben in de toekomst kan het vervangen van boordcomputer probleem fixen.
 
Volkswagen  Polo 2009 6R  1.4 FSi 86pk 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!