Auto start slecht/niet bij warme motor

JoeyDew

Nieuw lid
Hallo,

Mijn VW Polo 1.2 tsi heeft sinds deze week het probleem dat ie bij een warme motor slecht start. Gisteren viel die 2 keer uit gelijk na het starten. De 3e keer gaf ik tijdens het starten een beetje gas bij en bleef die uiteindelijk aan. Het toerental schommelt dan heel erg. Bovendien is het motormanagement lampje aan en heb de auto laten uitlezen. Hieruit kwam dat cilinder 1 te veel brandstof krijgt?

Tijdens het rijden merk ik helemaal niks aan de auto.

Iemand enig idee?

Volkwagen  Polo 
Welk bouwjaar, aantal km, getuned ?

probeer er nog mee te rijden als het toelaat en kijk is of dit nu elke dag zo is ? savond een keer een lange stuk op hoge toeren rijden met een mooi snelheid op snelweg. mischien goed idee om het rijdend laten uitlezen voor afwijkingen

Volkswagen  Polo 6R 
Controleer je bobine even op corrosie, met namen maar de bougie kabels in gaan.
Ook willen de bougie kabels nog wel eens kapot gaan.

Ik had pas geleden een kapotte bougie tijdens het rijden, met gas geven gaf deze de geest.
Ik had het geluk dat de bougies, kabels, en bobine vervangen moesten worden ivm corrosie...

Het kan ook zijn dat er een injector kapot is.
Dus helaas word dit diagnose doen/laten doen gezien dit veel oorzaken kan hebben.

ik zet mijn geld ook in op de injectoren of de ontsteking!

Injectoren ultrasoon reinigen en bougies vervangen + bobine/kabels controleren.

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!