Auto tunen

Goedemorgen mensen,

Ik ben beetje aan het rond kijken wat ik motorisch kan aanpassen aan mn auto kleine dingen zoals Intercooler, cold air intake, downpipe etc maar kom bijna niks tegen of garages zeggen voor dit model doen wij dat niet. Chiptunen komt binnenkort op deze auto Stage 1. Het betreft een VW polo 6r 1.4 tdi 2015
 

Bijlagen

  • IMG-20240518-WA0029.jpeg
    IMG-20240518-WA0029.jpeg
    968.9 KB · Weergaven: 12
VW  Polo 6r  1.4 TDI 
Goedemorgen mensen,

Ik ben beetje aan het rond kijken wat ik motorisch kan aanpassen aan mn auto kleine dingen zoals Intercooler, cold air intake, downpipe etc maar kom bijna niks tegen of garages zeggen voor dit model doen wij dat niet. Chiptunen komt binnenkort op deze auto Stage 1. Het betreft een VW polo 6r 1.4 tdi 2015
Je komt niet veel tegen op internet of garages geven aan dit niet te doen voor jouw model omdat het simpelweg niet echt waard is voor een 1.4 TDI. Ik raad aan om het bij een stage 1 tuning te houden en eventueel een ander luchtfilter te overwegen. Maar dat is mijn mening.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Je komt niet veel tegen op internet of garages geven aan dit niet te doen voor jouw model omdat het simpelweg niet echt waard is voor een 1.4 TDI. Ik raad aan om het bij een stage 1 tuning te houden en eventueel een ander luchtfilter te overwegen. Maar dat is mijn mening.
Hi Max dank voor je antwoord. Ik hou het bij een stage 1 dan. Helaas niet anders
 
VW  Polo 6r  1.4 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!