Automatisch licht polo 6c

Ik heb het nieuwe model en het werkt.
Als hij op "auto" stand staat dan gaan de lampen automatisch aan in bijv tunnels.
Coming home and leaving home werkt ook, deze deed het opeens spontaan.

Je krijgt er een handleiding bij met hoe je de sensitiviteit en hoe lang je de ch/lh aan wilt en dergelijke.
Kom er alleen nog niet achter hoe je makkelijk je instellingen kan wijzigen.
Uiteindelijk hoef ik nu niets aan te passen, sensitiviteit staat goed, lampen gaan aan wanneer het donker is en ch/lh staat op 10 sec ongv.
Eigenlijk zoals ik t wilde hebben.
Ik heb ook de versie van fivestar. Werkt prima alleen krijg de CH/LH niet werkend?
Als ik de handleiding zou die nu moeten werken.
Je lichten gaan/blijven nu 10 seconden aan als je de auto opent/op slot doet? Of werkt het anders?
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
Misschien moet je ch/lh eerst activeren dat moet dan met obdleven of vcds.
Ik denk dat dat het is.
Oja en het werkt alleen als het donker is buiten.

Hoe je de switch precies kan instellen weet ik ook niet. De handleiding vind ik niet heel duidelijk.

Bij mij waren een aantal dingen al geactiveerd en iemand van forum heeft nog andere dingen voor mij geactiveerd.

Op een polo 6r kan je niet veel activeren, bij jou wagen wel wat meer.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Hallo allemaal,
Ik heb een regensensor en dimmende spiegel. Als ik door een tunnel of garage rij, dan dimmen mijn klokken (km teller ect)
De auto weet dus dat het donker is. Heb ik nu een licht sensor ? Heb geen optie "auto" op mijn licht schakelaar.
Ik heb ergens gelezen over een los draadje inprikken op een nieuwe schakelaar met optie "auto" maar kan niet meer terug vinden waar dat stond.
Gaat dit werken ? ik wil het liefst geen los sensortje, maar gebruik maken van mijn ingebouwde licht sensor als die er zit.
wat kan ik het beste doen?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Hallo allemaal,
Ik heb een regensensor en dimmende spiegel. Als ik door een tunnel of garage rij, dan dimmen mijn klokken (km teller ect)
De auto weet dus dat het donker is. Heb ik nu een licht sensor ? Heb geen optie "auto" op mijn licht schakelaar.
Ik heb ergens gelezen over een los draadje inprikken op een nieuwe schakelaar met optie "auto" maar kan niet meer terug vinden waar dat stond.
Gaat dit werken ? ik wil het liefst geen los sensortje, maar gebruik maken van mijn ingebouwde licht sensor als die er zit.
wat kan ik het beste doen?
Is een aparte sensor
 
Volkswagen  X  X 
Hallo allemaal,
Ik heb een regensensor en dimmende spiegel. Als ik door een tunnel of garage rij, dan dimmen mijn klokken (km teller ect)
De auto weet dus dat het donker is. Heb ik nu een licht sensor ? Heb geen optie "auto" op mijn licht schakelaar.
Ik heb ergens gelezen over een los draadje inprikken op een nieuwe schakelaar met optie "auto" maar kan niet meer terug vinden waar dat stond.
Gaat dit werken ? ik wil het liefst geen los sensortje, maar gebruik maken van mijn ingebouwde licht sensor als die er zit.
wat kan ik het beste doen?
Jou klokken hebben een sensor .
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!