Automatisch sluiten van de ramen

GertJan

Exclusive lid
VCDS Support
Tot op heden heb ik de rainclose optie in VCDS nog steeds niet werkend gekregen, op zicht niet zo'n heel groot probleem ... komt wel een keer dacht ik.

Vanmorgen kwam ik bij m'n auto, bleek dat ik m'n raampje een klein stukje open had laten staan en ja ... je raad het al, het had geregend dus binnen alles nat.
Een beetje maar gelukkig maar toch ... niet fijn.

Nu wil ik graag weten of er al iemand is die rainclose met succes werkend heeft gekregen op de 6C.
Of, als alternatief ... ramen automatisch sluiten bij het vergrendelen van de auto.

Ik weet 't, als ik de lock knop even een paar tel vast hou, dan gaan alle ramen automatisch omhoog maar dat vergeet je dan weer, om die knop ff wat langer vast te houden. Wat ik dus wil is dat zodra je lock indrukt (kort), automatisch alle ramen omhoog gaan.

Heb al lopen google-en en voor de 6R wel wat gevonden maar voor de 6C niet.
Iemand dit toevallig al uitgevoerd, of er ergens leuke info over gelezen?

Kan dat wel met de 6R dan? Ik zou dat ook wel fijn vinden. Alle ramen automatisch sluiten na vergrendelen.

Dat knopje inhouden van de afstandsbediening vind ik niet zo prettig.
Of 't met de 6R kan ... zeker, youtube video van gezien, heb daar alleen ff de link niet meer van.
Grote kans dat het op de 6C ook wel kan maar aangezien er nog maar heel beperkt label files zijn zou het een kwestie van gokken moeten worden via long coding en dat is iets wat ik dus niet wil.

Mocht iemand het dus werkend hebben dan hoor ik dat graag.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!