Automatische deurvergrendeling

Giltix

Bekend lid
1,330
594
163
Beste forummers,

Ik had me ontzettend verheugd een centrale deurvergrendeling (op afstandsbediening) in te bouwen in de auto. Helaas is het leven niet altijd een ponykamp (ha, ha, ha), dus zit het me even niet mee.

Ik heb dit setje gekocht: KLIKKKK

Helaas ondersteunt dit setje elektrische circuits met 2 kabels, een ''open'' en ''sluit'' kabel. Gelukkig heb ik een Polo 9N uit 2004, die blijkbaar diezelfde aansturing doet met een zogenaamde massa van de auto. Met andere woorden: ik heb 1 kabel en deze regelt zowel open als dicht.

Ik heb gehoord dat hier iets van een weerstand tussen moet om het correct te kunnen laten werken. Échter, omdat we wel over de massa van de auto praten wil ik niet dat dit problemen gaat opleveren en overal elektrische storingen tevoorschijn tovert op mijn dashboard. Daar ben ik immers niet zo'n fan van.

Ik bezit reeds centrale deurvergrendeling, maar zonder afstandsbediening.

Hoe dan ook. Zou dit te riskant zijn om het te laten werken, wat zijn de alternatieven? Ik heb wat research gedaan en kwam uit bij een 6Q0959433E module. Werkt dit (eventueel gebruikt?) plug en play? Welke sleutels moet ik daar dan eventueel bijkopen? Alvast bedankt voor de hulp.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Haha, dit is wat mij is uitgelegd. Blijkbaar is de massa nogal een gevoelig iets. Geen idee waarom. Dit is de informatie die ik gekregen heb en aangezien ik op internet verder niet veel vond (en er al dik 1,5-2 uur geklooid is met de kabeltjes) wil ik even wat concrete informatie inwinnen, in de hoop dat iemand er ervaring mee heeft.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Dat dacht ik ook al. Heb je dan enig idee hoe ik hem het beste kan aansluiten? Dus, de open kabel aansluiten op de kabel van de CV, en de sluitkabel incl weerstand op de kabel van de CV aansluiten met een weerstandje er tussen?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik heb zelf voor mijn 9n een 6Q0959433E module gekocht 2e hands met nog een klapsleutel zonder baard erbij. dan zit je ook niet met inleren. wel een nieuwe klapsleutel gekocht en daar de print uit de oude in gezet en de start onderbrekings chip uit mijn bestaande sleutel.
 
Volkswagen  POLO 9n  74 PK (55 kW) 1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!