Autotrust Garantie

En wat bedoel je precies? Toen im mijn auto bij een handelaar kocht kreeg ik een autotrust garantie van half jaar..gelukkig heb ik geen problemen gehad, maar hij heeft nu al 131.000 gelopen en ik rij gemiddeld 2000 km per jaar.. Ik kan mijn autotrust garantie verlengen voor een jaar voor 500 en nog wat euro.. Ik zit dus te denken of ik het zal doen..

ik heb tot januari garantie. Dit is officieel overgenomen door tuning bedrijf. Door de tuning kom ik helaas niet in aanmerking voor verlenging via zekerheidspolis(Volkswagen).
Dus ik vroeg me af of zo'n bedrijf als autotrust dit geen probleem vind.
ik rij gemiddeld 2000 km per jaar.
Als je echt zo weinig per jaar rijdt, kan er niet veel kapot gaan. Lijkt mij zonde om zoveel premie te betalen.

ik heb tot januari garantie. Dit is officieel overgenomen door tuning bedrijf. Door de tuning kom ik helaas niet in aanmerking voor verlenging via zekerheidspolis(Volkswagen).
Dus ik vroeg me af of zo'n bedrijf als autotrust dit geen probleem vind.

Als je echt zo weinig per jaar rijdt, kan er niet veel kapot gaan. Lijkt mij zonde om zoveel premie te betalen.
Sorry! Bedoelde 2000km per maand :grin: ohja er geld een eigen risico van 45 euro als er iets is.. en dit hoort er ook bij.. uploadfromtaptalk1415694281985.jpg

Dus dat.. dus weet ik niet of het verstandig is om de garantie af te sluiten.. ik denk dat ik het gewoon niet ga doen.. denk dat ik over een jaar net 150.000 gereden heb.. en dan ia de garantie ook al voorbij.. de echte "defecten" komen pas hierna denk ik en dan heb ik het over de mechanische gedeeltes..

Heb je de garantie bij vw zelf verlengd?
Toevallig sprak ik autotrust vandaag en ik vroeg of een getunde auto wel onder de garantue kan vallen bij hun.. Dat kon maar het moet dan wel door een erkend bedrijf getuned zijn.. En de auto moet het aankunnen, werd mij verteld..
Ja bij VW zelf. 2 jaar verlenging voor 540 euro.
Ene dealer zegt dat het niet kan i.c.m. tuning, andere zegt dat het geen probleem is.

Vandaag toch toestemming gekregen van VW voor 2 jaar garantie verlenging desondanks de motortuning.
Ik heb het ff gevraagd bij de dealer voor verlengde fabrieksgarantie.. Hier word gezegd ala je de auto koopt kan je eenmalig kiezen voor een verlengde fabrieks garantie van 1 of 2 jaar.. En na 2 maanden na aankoop, kan je alleen nog voor een jaar je fabrieksgarantie verlengen.. En daarna niet meer..

Hoe oud is jouw auto?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!