Bandenspanning/ABS lampjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tweak

Actief lid
382
74
31
Vandaag de banden voor naar achter laten verplaatsen en voor 2 andere banden dus erop. (zijn geen nieuwe maar nog veel profiel)
Kreeg bij het wegrijden meteen een fout over de bandenspanning (logisch) dus dat gereset met het knopje in het dashboard kastje.

Nu kreeg ik net ineens het lampje terug met nog 2 andere. Nu lijkt dat resetten niet meer te werken met het knopje en ik kan helaas dit niet uitlezen
alleen de ECU. (Ja dat lampje onderin is ook irritant maar daar gaat het niet om)

Iemand een idee hoe dit nu kan? Banden lijken wel gewoon in orde.
 

Bijlagen

  • fouten.jpg
    fouten.jpg
    46.5 KB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Dit klinkt als iets wat ik recentelijk heb gehad:
Daar kom je idd alleen met uitlezen achter.
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Ze zijn alweer weg, weet niet of dat komt omdat ik erase codes had gedaan (had hem niet gestart erna) maar zou raar zijn als ik geen foutcodes kan uitlezen ermee maar wel alles wissen.. Weer even afwachten. Heb beide achterwielen wel opnieuw geplaatst voor de zekerheid aangezien ik het raar vond hoe die jongen ze plaatste..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!