Bediening voor de ramen werkt niet goed

Ik heb een polo 9N3 ( 5 deurs ) en ik zit met een probleem met de bediening van de ramen van de bestuurderskant.

Als ik de knop indruk voor de bediening van het raam rechtsvoor met de module die bij de bestuurderskant zit, dan gebeurt er niks. Maar als ik de knop indruk die aan de deur zit rechtsvoor bij de passagierskant dan gaat het raam gewoon naar beneden en omhoog. Blijkbaar is de verbinding weg tussen de module van de bestuurderskant en het knopje van de passagierskant.

Ik heb zelf al de hele module vervangen van de bestuurderskant, maar tevergeefs.

Indien er oplossingen zijn of leden op dit forum weten wat het probleem is of waaraan het ligt. Graag uw reactie.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 TDi 80 PK Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!