Belasting vrij rijden is niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michael

Nieuw lid
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... zuini.html

Dit is zojuist naar buiten gebracht powned is er altijd heel snel bij als de overheid ons een oor wil aannaaien dus bij deze! was eigenlijk ook wel te verwachten we gaan allemaal massaal groen rijden jij en ik kopen allemaal een bluemotion tja is wegenbelasting vrij dus is toch lekker? :) Maar uiteindelijk zal je er wel voor moeten betalen nu heb ik altijd al 250 euro per kwartaar moeten betalen voor mijn Polo 9n3 Bluemotion maar wou dit toch even aan jullie tonen, Het zal al vaker behandelt zijn op dit forum maar het is pure logica dat we straks gewoon met ze alle massaal kunnen betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!