Bestaande mistlampen ombouw

crosspoloTSI

Bekend lid
Hallo,

Ik heb standaard af fabriek mistlampen in de voorbumper maar geen werkende bochtverlichting.

Ik heb eens lopen kijken in vcds groep 9 en daar kan ik deze functie wel inschakelen. Dus de BCM ondersteund dit wel. Alleen gebeurt er niks.

Ik heb volgens mij gehoort/gelezen dat je 2 verschillende soorten van aansluiting mistlampen voor hebt. Dus 1 die via de BCM loopt en de andere niet.

Is dit naderhand te veranderen door hem aan te sluiten op de BCM zodat mijn bochtenverlichtig wel gaat werken?

Ik ben hier de laatste tijd ook zelf bezig om ze werkent te krijgen via de BCM (nog niet gelukt helaas).
Zo ver als ik weet kun je kijken of hij op de boordcomputer geschakeld zit, de kabel T73b /9 en T73b /10 dat zijn de mistlampen en de T73a /7 is de signaal kabel die van je lichtschakelaar afkomt.

Misschien een ander idee om de lamp controle op de mistlampen aan te zetten via VCDS en er eens een lampje uit te halen? Als er dan een storings lampje gaat branden weet je dat ze via de BCM geschakeld zitten.

Ik ben hier de laatste tijd ook zelf bezig om ze werkent te krijgen via de BCM (nog niet gelukt helaas).
Zo ver als ik weet kun je kijken of hij op de boordcomputer geschakeld zit, de kabel T73b /9 en T73b /10 dat zijn de mistlampen en de T73a /7 is de signaal kabel die van je lichtschakelaar afkomt.

Misschien een ander idee om de lamp controle op de mistlampen aan te zetten via VCDS en er eens een lampje uit te halen? Als er dan een storings lampje gaat branden weet je dat ze via de BCM geschakeld zitten.

Ik zal eens kijken of hij er op zit.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!