Bestuurdersdeur opent niet vanaf buiten en raambediening passagierskant werkt niet?

Van de week kwam ik erachter dat de raambediening van de passagierskant niet werkt. Wel lukt het met moeite om dat raam te bedienen vanaf de bestuurderskant.

Vandaag kreeg ik tot mijn verbazing de bestuurdersdeur niet open vanaf buiten. De andere deuren gingen allemaal open en vanuit binnen kreeg ik de bestuurdersdeur wel open.

Wat zou dit kunnen zijn en kan dit een relatie met elkaar hebben? Ik heb de zekeringen al gecontroleerd en deze zagen er allemaal nog goed uit.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Hoorde je de deur wel van de centrale portiervergrendeling afgaan? Zo niet, dan gok ik op een draadbreuk tussen deur en chassis. Dat verklaart ook het niet werken van het passagiersvaart.
Ja ik hoor de deur wel van de vergrendeling gaan, maar erop niet. Ik kan dus middels de sleutel en het sleutelgat (aan bestuurderskant) de auto wel centraal ontgrendelen, maar vergrendelen niet. Dit moet ik dan met de afstandbediening doen. En in beide gevallen werkt het gebruik van de hendel aan buitenkant bestuurderskant niet, binnenkant wel.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!