Bestuurdersstoel kraakt (heel irritant!)

Sjefkuh

Premium lid
Beste forumleden,

Zoals de titel al aangeeft kraakt mijn bestuursstoel, aangezien ik mij mateloos irriteer aan dit soort geluidjes zou ik dat graag opgelost willen hebben.

Het probleem zit hem denk ik in de hoogte verstelling, het geluid is namelijk tijdelijk weg als ik de stoel 1 slag omhoog/omlaag doe,
Ik kan alleen niet precies uitvogelen wat het geluid veroorzaakt, het geluid komt van de linkerkant.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

Het gaat om een Polo GTI uit 2020.

Audi  A4 Avant (B9) 
Stoel dan zo laten staan dat je het niet hoort, haha. Problem solved. Heb je geen fabrieksgarantie meer?

Volkswagen  Polo 6C 2017 
Stoel dan zo laten staan dat je het niet hoort, haha. Problem solved. Heb je geen fabrieksgarantie meer?
Was het maar zo een feest, maar als je de stoel versteld is het maar tijdelijk weg. Dus jou tip is helaas geen optie.
En ook helaas gaan 5 jaar fabrieksgarantie.

Audi  A4 Avant (B9) 
Was het maar zo een feest, maar als je de stoel versteld is het maar tijdelijk weg. Dus jou tip is helaas geen optie.
En ook helaas gaan 5 jaar fabrieksgarantie.
Je kan het altijd voorleggen bij de dealer of autobedrijf. Het gaat echt geen honderden euro's kosten lijkt mij.

Volkswagen  Polo 6C 2017 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!