Bi-xenon defect

Hallo allemaal.

Ik heb al het een en ander gezocht op t forum maar kon geen antwoord vinden.

Vanmiddag heb ik de lampjes in mijn bumper vervangen voor 4600K merkloze leds. Toen ik hierna naar mijn werk reed kreeg ik een melding dat ik een kapotte lamp had. Eenmaal op het werk aangekomen bleek dit inderdaad het geval. Alleen was het niet een led in de bumper maar mijn xenon koplamp aan de rechter zijde(auto is door vorige eigenaar voorzien van originele GTI koplampen). Zodra ik het licht aan zet hoor ik het rechts ook "kraken" normaal hoor je het relais wel klikken maar dit is duidelijk anders.

Thuis na mijn werk de leds vervangen voor de oude originele halogeen lampjes en toen was de melding weg. Helaas doet de xenon lamp het nog steeds niet. Is dit pure toeval? Of kan dit met elkaar te maken hebben?

Ook zag ik dat rechts naast mijn bumperverlichting nog een 2 polige stekker zit die nergens op zit. Iemand een idee waar dit voor dient?
Ik hoor graag van jullie!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!