Bi xenon drl werkt niet help!

Nope deze moet je via vagcom uitzetten maar ik laat ze lekker aan veel mooier vind ik en het is gefixt ze zeiden dat de bluemotion blijkbaar andere wiring heeft het zijn echte helden

Jij hebt de onderste drl dus altijd branden, ook met dimlicht aan. Ik heb alleen dubbel drl branden, dus in de bumper en de ledjes in de koplamp. Bij het inschakelen van dimlicht of stadslicht gaan de onderste uit. Maar staat netjes. Ik rij er nu ongeveer een jaar met de dubbele drl verlichting, wat eigenlijk niet mag maar tot dusver zonder problemen. (knock on wood) ;)
 
Middels VAGCOM, gewoon aangeven dat drl via koplamp moet ipv bumper.
Rekening houden dat dit alleen bij BM modellen en modellen met af fabriek xenon kan (affabriek heeft alleen geen DRL in de bumper :sweatsmile:). Zou ook vast op wat recentere modellen kunnen, maar bij mij bijvoorbeeld kan het alleen door het verwijderen van de TFL pin in de lichtschakelaar. Als ik deze pin verwijderen gaat mijn DRL in de bumper niet meer aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!