Bi Xenon lampen Polo Rline/ GTI

joey073

Nieuw lid
hallo iedereen , ik heb een 3 vragen

ik heb de lampen gekocht via marktplaats..
gaat om GTI / R line Bi Xenon lampen.
ze erin laten bouwen door de mensen waarvan ik ze heb gekocht. 650.-

Kan nu niet meer me lampen zelf omhoog/omlaag doen bekend probleem dus.. kon gemaakt worden maar kost 500.-
niet gedaan dus.

Vraag 1

lampen werken wel/ maar ook weer niet. lees goed
Allen 2 lampen werken niet , neem Bijvoorbeeld Linker Koplamp krijg je eerst (grote halogeen koplamp/scherp licht) dan (klein lampje die dus niet werkt) en dan (gevarenlicht/ richtings licht)
mijn vraag aan jullie is welke lamp is dit die kapot is.(middelste)

Vraag 2
Blauwe ledjes werken wel gewoon. Ook als ik me lichten uit heb. Is dit via computer aan te passen .
als ik me lichten uit zet dat alles ook echt uit is. pas als ik schakelaar aanzet op dag rijverlichting / lichten aan , dat ze dan pas aan gaan.

Vraag 3

Toen ik thuis kwam , Zonnetje scheen ik ging even goed me nieuwe 2 hanse lampen bekijken.. Zag ik dat er stof in de lamp zit!!

Mijn vraag aan jullie is. Zijn jullie hier bekend mee , Zoja... is dit op te lossen kan je hem uit elkaar halen? gaat die dan anders lekken? niet mee goed waterdicht?
zag ook dat er vinger vettig . aan de binnenkant op de halogeen lamp zelf ook zit / binnen kant lampenkap.

Heb er wel spijt van achteraf, heb de lampen gekocht via marktplaats . in Ridderkerk/Rotterdam het was het niet waard voor het geld... kunnen jullie tips geven/helpen
alvast bedankt groeten . joey

car pro audio Ridderkerk. Ga er niet heen slechte service onaardig niet klant vriendelijk en ze laten jou met gemak langer dan 2uur wachten weet waar je aan begint!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt mij dan, dat of je BCM bi-xenon niet ondersteund, of hij is verkeerd geprogrammeerd.

Volkswagen  Polo BlueGT 
Vraag 3.... die koplampen komen waarschijnlijk van een auto af welke in de sloot heeft gelegen, vandaar die zooi in je koplampen.

Vraag1: Welke bedoel je nou?
Toevallig deze die ik in de foto heb omcirkeld??
Dit is namelijk de bochtverlichting, en werkt natuurlijk alleen als je op lage snelheid een bocht maakt.
Het zou kunnen dat die bij jou nog geprogrammeerd moet worden, maar of dat ook kan weet ik zo niet.

Bijlagen

• 12087439714_acccaa7109.jpg
    12087439714_acccaa7109.jpg
    31.5 KB · Weergaven: 64
VW Polo  BlueGT 
Vraag2:
Die ledjes zijn gewoon je dagrijverlichting. Die branden bij iedereen meteen wanneer je de auto op contact zet.
Ze gaan dimmen wanneer je je stadslicht en/of dimlicht aanzet.
Of ze ook helemmal uitgezet kunnen worden als je geen enkele verlichting wil voeren weet ik zo niet.

VW Polo  BlueGT 
Vraag2:
Die ledjes zijn gewoon je dagrijverlichting. Die branden bij iedereen meteen wanneer je de auto op contact zet.
Ze gaan dimmen wanneer je je stadslicht en/of dimlicht aanzet.
Of ze ook helemmal uitgezet kunnen worden als je geen enkele verlichting wil voeren weet ik zo niet.

Bij mij golf 6 oem xenon kon ik deze toen wel uitzetten. Moet bij de polo ook kunnen

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!