Bijpassende Vloermatten

Tijmi

Exclusive lid
Beste Members,

Zag deze site en wilde het met jullie delen.

Dus als je nog bijpassende vloermatten zoekt bij je interieur, kun je hier misschien iets mee

Kein Titel

Groetjes Tijs

Zwart/zwart met rode stiksel, is wel erg subtiel in mijn Polo.
Maar blijf toch bij de rubbere matten, is we aan te raden als je dagelijks 2x naar je paard moet door stro/gras/modder enz.

Je kan die dingen ook gewoon bij nederlandse shops bestellen toch? Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat die dingen echt niet zo goed passen als de originele en bij lange na niet dezelfde kwaliteit zijn. Haksteun is echt minimaal en slijt in mijn ogen te snel.

Volkswagen  Polo 
Je kan die dingen ook gewoon bij nederlandse shops bestellen toch? Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat die dingen echt niet zo goed passen als de originele en bij lange na niet dezelfde kwaliteit zijn. Haksteun is echt minimaal en slijt in mijn ogen te snel.
Er zit heel erg veel verschil tussen de kwaliteiten en de prijzen.

Hier heb je bijvoorbeeld een mattenfabriek die hier in de buurt zit en waar menig bekende van mij ooit een (vakantie)baan heeft gehad.
100% Pasvorm automatten voor de VW Polo 2009-
Hier kun je naast de kleur van het tapijt en de bies ook nog een eigen tekst of logo toevoegen.
Of zelf een set samenstellen met bijvoorbeeld alleen matten voorin.

Haha, dat moet je ook apps verkopen
Pfff, ben al blij dat ik weet hoe ik dat woord moet schrijven.
M.a.w. daar heb ik echt helemaal geen kaas van gegeten.
Heb hier nu b.v. 2 NFC tags liggen die ik nog moet programmeren.
Nu nog uitvogelen hoe. :(

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Ik heb nu een setje van een niet te nader te noemen shop gekocht. De pasvorm zou 100% moeten zijn, maar ik vind het meer 80 à 90%. Wat [MENTION=2489]iPolo[/MENTION]; zegt over de haksteun, lijkt heel wat als die net nieuw is maar na een tijdje zit je hak er goed in.

Voor mij nooit weer zo'n set haha

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!