Binnendeur onderdelen verlijmen

Goedenavond,

Ik zou jullie graag willen vragen of jullie weten met welke lijm de deur onderdelen van een binnendeur aan elkaar vast gelijmt worden.

Ik heb de onderdelen nu los gesneden.
Maar dienen na het spuiten weer vastgezet te worden.

Foto betreft een indicatie van hoe het eerst vast zat.

Bedankt
 

Bijlagen

  • IMG_4963.png
    IMG_4963.png
    8.8 MB · Weergaven: 23
Volkswagen  Polo gti  2.0 GTI 
Aahh top dan moet ik even kijken naar een alternatief .
Met de 2 componenten lijm die ik gebruik zou het wel kunnen. (Vergelijkbaar met JBweld)
Alle plekjes licht schuren en dan lijmen. De lijm is vaak sterker dan het plastic zelf

Dit lijkt er erg op
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Ik heb t in te verleden wel eens bij een BMW gedaan met een verlengstuk van mn doppenset. Flink heet stoken met een gasbrander en dan rustig op de gewenste montageplek houden, beetje draaien en klaar. Zo vast als een huis!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 45pk 106Nm (Autoweek Rollerbank) 
Ik heb t in te verleden wel eens bij een BMW gedaan met een verlengstuk van mn doppenset. Flink heet stoken met een gasbrander en dan rustig op de gewenste montageplek houden, beetje draaien en klaar. Zo vast als een huis!

Met de 2 componenten lijm die ik gebruik zou het wel kunnen. (Vergelijkbaar met JBweld)
Alle plekjes licht schuren en dan lijmen. De lijm is vaak sterker dan het plastic zelf

Dit lijkt er erg op
Top man dan ga ik die even halen.
Het eindresultaat laat ik zeker even zien.

Bedankt,
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 GTI 
Ik heb t in te verleden wel eens bij een BMW gedaan met een verlengstuk van mn doppenset. Flink heet stoken met een gasbrander en dan rustig op de gewenste montageplek houden, beetje draaien en klaar. Zo vast als een huis!
jaa dit zijn toch wel wat kwetsbare en kleine plekjes.
Want ik heb led strips eruit moeten vrezen en die zaten echt vast met 2 hele kleine puntjes.
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!