Binnenverlichtingsunit Vw Polo bluemotion lichtgrijs uit2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferry

Nieuw lid
Ivm wissel naar w8 doe ik mijn originele binnenverlichtingsunit van een 3 weken nieuwe BM weg voor een forumprijs.

Iemand interesse in een onbeschadigde in doos? Ik hoor het graag.

:D

Re: Binnenverlichtingsunit Vw Polo bluemotion lichtgrijs uit

Hey Citroene, ik zie dat het formaat van jou W8 anders is dan de normale binnenverlichting, klopt dat of komt het door de hoek waar de foto is gemaakt?

De bij jou ingebouwde binnenverlichting lijkt mij langer en smaller dan de standaard binnenverlichting.

Als dit zo is, hoe heb je dit dan laten plaatsen?

BlackPoloBM zei:
Dan ga ik die ook maar eens kopen en laten inbouwen door een deskundige.

Was het gewoon Plug and Play?

nee je moet 1 of 2 kabels er bij treken

groeten ger

de kabel moet in de licht schakelaar maar weet niet waar ik denk dat Bas het wel weet hij is er nu mee bezig bij Citroene ?
de kabel haal je bij een automaterialenzaak

als het lastig is weet ik niet als je handig bent niet

groeten ger

Antwoord :

Je moet 1 kabel trekken vanaf je lichtschakelaar omhoog naar je binnenverlichting.

Die moet je bij de lichtschakelaar dan aansluiten op de blauwgrijze draad van 0.75 dik.

Mocht het niet lukken dan doe ik het wel even op de meeting voor je ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!