Birdstrike..rechter spiegel kapot

mwvanson

Nieuw lid
Hallo!

Vanochtend vroeg op de snelweg met 140/h een grote meeuw tegen de voorruit en rechter buitenspiegel gehad...het stomme beest vloog precies de verkeerde kant op toen hij opvloog van mijn waarschuwing-getoeter...

Nu is de kap van mijn spiegel af en is de hele plastic behuizing doormidden gebarsten, waardoor het spiegelglas los zit. Wonderbaarlijk genoeg is er aan de voorruit zelf niks te zien, gelukkig.

Iemand een idee wat een nieuwe rechter buitenspiegel kost?

Dank jullie!

Groet,

Martijn

Heb onlangs prijs gevraagd voor de spiegelkappen, de zwart gelakte kapjes kosten bij dealer 136€ per stuk!!!
Misschien is deze prijs wel voor de volledige spiegel, dat is me niet zo duidelijk aangezien de "carbon" kapjes van vw zelf maar op 75€ komen per set.

Nu als die prijs inderdaad enkel voor de kapjes is zal het aardig wat kosten.
Spiegel een 200€?

Dat is niet zo best.

Ik ben zelf benieuwd hoe dat zit met dat knipperlicht. Kan je zien of die te vervangen is ? Die van mij werkt niet meer. Ik rij morgen langs de garage om te vragen hoe te herstellen. Zal vragen wat een spiegeltje kost (VW Hoogenboom in Rotterdam en omstreken).

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal even op die sites kijken. Als ik hem vervangen heb, laat ik de kosten wel even weten.

Op de sloop kan je in principe ook terecht. Anders moet je daar even langs rijden.. Real life angry birda

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!