blauwe stekker stoel Polo 6r/stoel wissel 6c->6r

Ik ben bezig met overzetten van stoelen polo6c 2015 naar 6r2011, en kom het volgende tegen:
de rechterstoel, bijrijderskant van mijn oude 6r heeft een blauwe stekker (zitplekherkenning?).
De 6c stoel heeft geen blauwe stekker, maar een witte met 4 draden, 2 daarvan gaan naar de rugleuning voor de rugverwarming, de andere 2 draden naar de zitplek.
Neem aan dat die 2 draden voor de zitplekverwarming is en NIET voor de zitplekherkenning?

Geeft het problemen wanneer de blauwe stekker niet aangesloten wordt van mijn auto?

Cruiser  Polo 6R 
Ik heb goed gekeken.
Polo 6r2011 heeft rv bijrijderskant de blauwe stekker. De 6c2015 heeft die stekker rv niet.

Cruiser  Polo 6R 
Je kan 2 dingen doen. Als je er een storing door krijgt, verbind je beide draden door. Krijg je geen storing. Niks doen.

Volkswagen  Polo 
Bedankt voor de tip, dat was ook optie geweest.

Ik heb uiteindelijk de stoelbezettingsmatje onder de stoelzitting weggehaald van de oude (6r)stoel , en deze geplaatst boven op de zitplek stoelverwarming van de 6c stoel.

Cruiser  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!