Blinderen van de ruiten

Hallooo,

Iemand enige ervaring met DIY Tinten van de ramen? Zou graag eens willen stoeien ermee, maar geen idee welk soort tint te halen.. en ook geen idee wat wel en niet toegestaan is qua sterkte.. maar dat zoek ik zelf wel uit.

Enige vraag is of t te doen is (Priegel werk maakt me niks uit), en welke soort

Volkswagen  Polo 6R 
Achter mag je zo donker als je wilt...
Voor mag je een beperkte percentage... hoeveel precies weet ik even niet...

Mocht je je ramen echt mooi willen hebben, kan je ze het beste eruit halen... je zijruitjes is kwestie goed op maat snijden...
Maar dan heb je ook nog je achterraam.

Ik heb t laten doen, want tis best een klote klus... (mijn mening)

Volkswagen  Polo 6R 
55 % licht doorlaten aan de voorkant. (voorruit en 2 portier ramen) (hou rekening met dat er al 20% fabrieks af is geblindeerd) in elk geval bij mijn vw)

alles achter de b stijl is vrij. van 55% tot aan 0% licht doorlatend,

en ja het is te doen, ik zou de portier ramen er uit halen en ze buiten de auto blinderen.
maar dat geeft je wel iets werk

VW  6C 
Achter mag je zo donker als je wilt...
Voor mag je een beperkte percentage... hoeveel precies weet ik even niet...

Mocht je je ramen echt mooi willen hebben, kan je ze het beste eruit halen... je zijruitjes is kwestie goed op maat snijden...
Maar dan heb je ook nog je achterraam.

Ik heb t laten doen, want tis best een klote klus... (mijn mening)

Mag ik vragen hoeveel zoiets kost?

Volkswagen  Polo 6R 
55 % licht doorlaten aan de voorkant. (voorruit en 2 portier ramen) (hou rekening met dat er al 20% fabrieks af is geblindeerd) in elk geval bij mijn vw)

alles achter de b stijl is vrij. van 55% tot aan 0% licht doorlatend,

en ja het is te doen, ik zou de portier ramen er uit halen en ze buiten de auto blinderen.
maar dat geeft je wel iets werk

Is het echt niet te doen met de ramen er nog in dan? En weet je ook waar ik het folie haal?

Volkswagen  Polo 6R 
pinpas zou ik niet doen, zou iets gebruiken dat iets minder flex heeft.
maar verder zie ik geen probleem.

wanneer je een stippeltje patroon rond je achterraam hebt, zou ik even kijken naar geperforeerde folie. zodat je geen witte rand in je folie krijgt.

VW  6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!