Blue GT grill vervangen door GTI Grill

gjwts

Nieuw lid
Heeft één van jullie ervaring met het vervangen van de Blue GT grill voor een GTI Grill? Het gaat hierbij om de bovenste grill waar de letters 'GT' dan wel 'GTI' op staan. Ik wil mijn GT grill graag vervangen door de honingraad grill van de GTI en daarbij uiteraard wel de letters GT meenemen:mrgreen: Ik vroeg me af of dit al vaker gedaan is. Het grootste probleem zit denk ik in het vervangen van het plaatje met de GTI letters voor het plaatje met de GT letters.

En ojah, ik wil de rode lijnen overspuiten in dezelfde kleur blauw als waarin de GT letters zijn gespoten. Iets wat ik af fabriek al graag als standaard had gezien, maar helaas...

Zoiets dus (even snel photoshop):
gti-grill.jpg

Iemand nog tips of suggesties?

Thanx!

De grill vervangen an sich zal het probleem niet zijn.
2 torxjes losdraaien, grill er (voorzichtig) uit wrikken en that's it... je BlueGT grill ligt eruit.

Waar je misschien tegenaan gaat lopen is dat je BlueGT logo gemaakt is voor de 'normale' grill (Highline grill) terwijl de GTI grill en bijbehorende logo werken met de honingraat structuur.
GTI badges zijn daarom ook anders qua bevestiging. Vaak zie je dan ook dat je de hele houder moet gaan ombouwen of moet gaan werken met plak logo's op de GTI houder (eerst de GTI letters eraf slopen).

Wat ik je verder zou willen aanraden om eens te kijken naar gekleurd plakband, stuk goedkoper dan spuiten :)

(en mocht je eventueel je GT grill badge verkopen... ik zoek al een tijdje zo'n ding maar blijkbaar nergens te koop).

Ik heb exact hetzelfde idee gehad, maar ik ga iets anders doen :)
Gaat heel erg mooi worden denk ik!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!