bluetooth carkit t.b.v RNS 510

crosspoloTSI

Bekend lid
ik heb mij zelf een RNS 510 versie D gekocht van 2013.

op mijn vorige radio had ik ingebouwde bluetooth (RNS315). nou schijn het met de RNS510 je een aparte module nodig te hebben?
welke module met kabelboom moet ik nou hebben? er zijn zoveel soorten op internet te vinden dat ik het niet meer weet???

ik hoor module's premium / je hebt bijvoorbeeld: 7p6035730C maar ook 1K8035730D

ik heb ook een cradle op mijn dashboard waar ik voorheen met de RNS315 mijn telefoon mee kon opladen.
nu kan ik dit niet meer doen. ik het mischien zo dat de penbezittingen van de cradle die ja achterop de radio aansluit anders zijn? dat ik ze bijvoorbeel moet omsteken?

ik weet het niet meer.

wie kan mij hier mee helpen??

Ik heb er toen 1 gekocht via ebay uit Engeland.
Scheelde me 75 euro zelfs met duitsland.
Bij de advertenties staat precies welke systemen overeen komen en welke telefoons je kan gebruiken.
Is een conplete set met adapter kabel voor je quadlock.
Je moet wel nog een soort piepschuim houder kopen voor onder je bijrijders stoel

Volkswagen  Golf 7 R line 
Indien je een MFS+ display tussen je tellers hebt is een Fiscon ook een goede keuze.
In dat geval kan je alles vanaf dit scherm bedienen en er zitten nog extra features zoals olietemperatuur bij.

SanderH, als Polo 6R newbee heb ik geen idee wat een MFS+ is. Ik neem aan dat MFS staat voor multifunctiescherm oid en ws doelt op het scherpje tussen de tellers. De '+' betekent ws dat het MFS extra functionaliteit heeft, maar hoe weet ik nu of mijn schermpje tussen de tellers een MFS+ is?
Ik begrijp verder dat zonder dat MFS+ ik weinig heb aan de door jou genoemde Fiscon? Want wat je daarover verder schrijft spreekt me zeer aan...

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!