Bluetooth

marvinnk

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Zou iemand mij wat kunnen uitleggen over de Bluetooth module van de Rns 510?

Ik heb een tijd geleden een Rns gekocht (b versie). Nu wil ik daar zelf graag de module voor aansluiten. Alleen hoor ik verschillende verhalen over de module zelf. Weet iemand welke ik moet hebben?

Want de 9W2 werd mij afgeraden omdat er dan functies niet meer zouden werken?

Ik moest op zoek gaan naar de 9W7 maar die kan ik nergens vinden..

Als iemand de juiste module voor mij heeft liggen neem ik hem graag over

Volkswagen  Polo 6R 
de 9w7 schijnt alleen echt lekker te werken als je de full-fis hebt (display tussen de teller met pixel-scherm).
maar zelf heb ik de 9w7 al een tijdje in gebruik zonder al te veel problemen :) alleen niet met een B-versie rns 510 maar een R

Full fis heb ik.. Alleen kan ik de 9W7 alleen nieuw vinden voor €300,- de prijs van de 9w2 vind ik een stuk beter Maar zijn er dan functies die niet meer goed werken ?

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!