Bonkende motor bij gas geven en los laten

Goedemorgen allemaal,

Ik heb een Polo6r 1.6tdi 77Kw (105pk) uit 2012. Ik heb nu al zo een 10.000km een bonk bij het gas geven en loslaten. Ik heb pas mijn motorsteun Links en rechts vervangen, ook mijn baksteun is vervangen en het probleem is niet verholpen hierna. Mijn versnellingsbak (gereviseerde), vliegwiel en koppelingeset is vervangen en dit heeft ook niet geholpen. Laten kijken door heel veel garages maar niemand kan het vinden.

Iemand bekend met zo een probleem en een oplossing heeft voor mij?

Groeten,

Muammer
 
Volkswagen  Polo  1.6TDI 105pk 
Door de koppeling op te laten komen met de handrem aangetrokken kun je het een en ander misschien beter vinden dan rijdend. Let hierbij bv eens op de veerpoten of je uitlaat/hitteschild wat tegen het subframe aankomt.
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
auto is stage 1 gechipt, roetfilter is leeg en einddemper delete. Voor deze mods had ik de klacht al. Het is met de tijd erger geworden, het begon naar steeds hardere gebonk te gaan.
 
Volkswagen  Polo  1.6TDI 105pk 
Dan mischien draagarmen bouten of rubbers. Gebruik is nieuwe VW Originele lange bouten en moeren. Als nog bonkie dan wd40 op de rubbers
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI HYBRIDE GTC1549VZ + OEN NEW 03L130277S @220PK - 430NM (Van Vught Tuning ) ROOKVRIJ !! 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!