Brandende vraag! RCD 330 Plus

Goedendag allen,

Momenteel ben ik aan het kijken naar het vervangen van mijn mediasysteem in mijn Polo 6C (2015) (De foto toont mijn huidige unit). Op mijn huidige unit zit de 'CAR' knop, waarin ik al mijn wageninstellingen kan aanpassen. Helaas kan ik nergens op internet vinden, of het mogelijk is deze instellingen te bereiken via de RCD 330.
Ook heb ik al gekeken naar een mogelijke banden reset knop in mijn dashboard vakje, helaas zat deze er bij mij niet in...

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het überhaupt mogelijk dit te bekijken via de RCD 330? Zo niet, wat zou dan een goed alternatief zijn waarin ik deze instellingen WEL kan bereiken? Ik zou graag een unit willen die er uitziet als een Volkswagen unit, zonder de daadwerkelijke Volkswagen prijs te moeten betalen.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Alvast bedankt!

1738579653382.png

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!