Brandstoffilter

andy1995

Bekend lid
Goeiedag, sinds ik terug ben van spanje afgelopen september rijdt mij auto minder zuinig. voor de vakantie had ik een wynn Petrol system cleaner erin gegooit en na anderhalve week was ik terug van vakantie, en omdat ik veel goedkope benzine heb getankt daar in spanje en frankrijk (euro95) heb ik er nog 1 in gegooit. sindsdien rijdt ik op de snelweg 1 op 16.
Daarvoor was het gewoon 1 op 20 21, en dan rijdt ik dan ook gewoon normaal 110 KM per uur. banden zijn altijd goed opgepompt mijn gevoel zegt is dat er veel troep in de brandstoffilter zit door de petrom system cleaner waarschijnlijk zitten de restjes wat eruit is in de filter. vandaar dat ik het wil vervangen maar ik weet niet zo goed welke brandstoffilter ik nodig heb voor de BLUE GT 1.4 TSI want je hebt verschillende diameters etc. Heeft iemand er verstand van? en of iemand het kan Verifieren dat het zo is of kan zijn?

Volkswagen  Polo BLUE GT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!