Brembo remklauw covers!

Ik ben momenteel druk aan het kijken welke velgen ik komende zomer onder mijn Polo 6R ga knallen. Momenteel staan de Audi RS3 velgen (meerdere op dit forum hebben deze er al onder zitten) op nummer 1. En waarschijnlijk ga ik voor de 18inch. Alleen zijn dit nogal 'open' velgen en hierbij ben ik bang dat je zo raar tegen de standaard remklauw en schijf aan kijkt.

Nu kwam ik deze advertentie tegen op marktplaats…

http://link.marktplaats.nl/517449105

Heeft iemand hier al ervaring mee?? Staat het een beetje of is het té nep?
 
Wat ze zeggen in die advertentie is onjuist, heb er vroeger ook wat opzoekwerk over gedaan voor andere wagen. Dit er over plaatsen heeft wel degelijk invloed op de koeling van de remblok wat dus gevaarlijk is! En die silicone komt na verloopt van tijd gegarandeerd los, dus blijf er maar van weg ;) Ofwel koop je de echte brembo brake kit ofwel als je toch mooiere remblok wilt, ga je motip remklauwverf kopen en spuit je hem in die flashy kleur.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!