Bumperspoiler

RS2015

Lid
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag over de bevestiging van de onderkant van de voorbumper bij mijn Volkswagen Polo BlueMotion uit 2015 (Polo 6R facelift).

Toen ik onder de auto keek viel mij op dat er drie bevestigingsgaten in de onderste bumperlip zitten die ongeveer uitlijnen met bevestigingspunten op het kunststof radiateurframe (front carrier). Alleen lijkt de uitlijning niet helemaal te kloppen:

- De twee buitenste zitten maar een paar millimeter onder het montagepunt.
- De middelste zit ongeveer 1 cm lager dan het bevestigingspunt erachter.

De bumper zelf zit verder gewoon goed:
- zijgeleiders zitten stevig vast
- de buitenste bevestigingspunten zijn gemonteerd
- paneelnaden zien er normaal uit
- geen zichtbare schade of spanning in het kunststof

De gaten in de lip zien er ook netjes uit (niet uitgescheurd of vervormd). Daarom vraag ik me af of daar ooit schroeven hebben gezeten of dat deze gaten bij sommige uitvoeringen gewoon niet gebruikt worden.

Mijn vraag:
Is het normaal bij de Polo 6R / BlueMotion dat de middelste bevestigingsgaten onder de bumper niet perfect uitlijnen met het radiateurframe? Of horen er normaal gesproken schroeven te zitten op die drie middelste posities?

Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen met dezelfde auto.

Alvast bedankt!

Bijlagen

• IMG_6265.webp
    IMG_6265.webp
    61.1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6264.webp
    IMG_6264.webp
    71.6 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6266.webp
    IMG_6266.webp
    59.7 KB · Weergaven: 0
Volkswagen  6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!