Camera interface

crosspoloTSI

Bekend lid
Ik ben bezig om een achteruitrijcamera aan te sluiten.
Nu ik de Rns los hebt gehaald zie ik dat de poort waar ik de camera op aan moet sluiten al bezet is.
Hier zit de telefoon cradle op aangesloten.

Hoe los ik dit op?

denk dat ik de camera maar niet aan gaat sluiten.
anders kan ik mijn telefoon niet opladen aangezien ik de hele dag op weg ben.

Ik vind het een raar verhaal, de cradle communiceert via het CAN-B-Netwerk. De 26 pins hoort gewoon vrij te zijn. Je kan wel een TV en RVC aansluiten ( :D )

Volkswagen  Polo BlueGT 
Ik vind het een raar verhaal, de cradle communiceert via het CAN-B-Netwerk. De 26 pins hoort gewoon vrij te zijn. Je kan wel een TV en RVC aansluiten ( :D )

Raar maar waar hahahahh wel Vaag dan, zodra ik deze loskoppel achter de radio om mijn camera aan te sluiten dan stopt mijn cradle op dashboard met opladen.

Mischien door de stekker van de cradle en de camera te verbinden en daarna aan te sluiten op de radio?
Ik had eigenlijk gehoopt door er een soort adapter tussen de zetten dat je 2 stekkers 1 kon maken.
Net als een stopcontact verhaal.

Weet iemand hoe je de camera codeert? Ik heb dit in vcds groep navigatie aan gezet alleen heb ik geen beeld. Ook niet zwart beeld.

Volgens moet je low camera aanzetten alleen kan ik deze niet vinden.

Ik heb ook opc achter mischien daarmee te maken?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!