Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahah maximale sleeper!Gaaf apparaat! Wanneer ga je de A35-sticker omwisselen naar A180?![]()
Heeft deze Mercedes geen Renault motor?
Goed verhaal, zoals je vaak hebt. Het is een Mercedes-motor, dus misschien wat beter research doen terwijl je de complotten volgt.Franse troep!
Jaa dat geloof ik direct! Je hebt ook echt wel de perfect gespecte aw gti hoor. Wow !Gefeliciteerd met deze waardige opvolger.
Wat een mooie auto.
Ook ik ben op zoek naar een mooie en waardige opvolger voor de GTi
Ik heb hem tenslotte al bijna 5 jaar en ik ben nog steeds zeer dik tevreden, elke ochtend als ik hem start geeft een smile op mijn bakkus.
Mijn wensen lijstje is kort; een Polo GTi vanaf 2024, of de Golf GTi Clubsport vanaf 2023
Hopelijk een echte NL versie, maar die zijn echt schaars op de markt.
Nu ik jouw mooie bolide zie, ga ik die ook eens uitpluizen..... wie weet?
Veel plezier met je nieuwe bolide![]()
Gefeliciteerd met deze waardige opvolger.
Wat een mooie auto.
Ook ik ben op zoek naar een mooie en waardige opvolger voor de GTi
Ik heb hem tenslotte al bijna 5 jaar en ik ben nog steeds zeer dik tevreden, elke ochtend als ik hem start geeft een smile op mijn bakkus.
Mijn wensen lijstje is kort; een Polo GTi vanaf 2024, of de Golf GTi Clubsport vanaf 2023
Hopelijk een echte NL versie, maar die zijn echt schaars op de markt.
Nu ik jouw mooie bolide zie, ga ik die ook eens uitpluizen..... wie weet?
Veel plezier met je nieuwe bolide![]()
AMG modellen zijn altijd motoren van Mercedes zelf.Ziet er gaaf uit!
Heeft deze Mercedes geen Renault motor?
Ik kan niet begrijpen dat een merk als Mercedes de motor gebruikt van Renault, Franse troep!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.