Carplay inbouwen Polo 6c

PoloDJ

Actief lid
Hi forumleden,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Polo 6c 1.2TSI uit 2014. Nu wil ik hier graag een Carplay systeem inbouwen, maar zie dat alle RCD varianten, zoals de RCD360 pro of 330, voor PQ modellen zijn. Naar mijn idee heb ik een MQB aansluiting, maar dit weet ik niet zeker (zie foto). Hebben jullie ervaring met een Carplay systeem inbouwen bij een 6c en zo ja, welk systeem was dit?

Thanks alvast!

Radio1.jpegRadio2.jpeg

Volkswagen  Polo 6C 
Hi @dov , verkoop jij ook de RCD voor een polo 6c? Ik zie je naam vaak voorbij komen. Ik kan zelf nog geen pb sturen :).

Ik heb ondertussen zelf deze gevonden, ik wil alleen het liefst radio logo’s in beeld hebben.. dat heeft deze volgens mij niet.

Bijlagen

• F57B9343-AC32-49DE-B95E-952ABA051ABC.jpeg
    F57B9343-AC32-49DE-B95E-952ABA051ABC.jpeg
    154.3 KB · Weergaven: 39
Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!