CarPlay werkend krijgen Polo 6R

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Polo 6R GTI uit 2017.

Helaas is App-Connect niet geactiveerd en wil ik graag gebruik maken van Apple Carplay. Hiervoor ben ik naar een Volkswagen dealer gegaan en kreeg te horen dat dit wel mogelijk was. Netjes een afspraak gemaakt voor het unlocken maar werd na een week gebeld en teleurgesteld dat het toch niet mogelijk is. Waarom kon mij niet goed uitgelegd worden.

Onderdeel nummer van het systeem: 3Q0035846A.

Nu is mijn vraag of er iemand is die mij kan helpen Carplay/Mirrorlink werkend te krijgen in mijn Polo.
 

Bijlagen

  • IMG_1950.JPG
    IMG_1950.JPG
    196.4 KB · Weergaven: 25
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.8 TSI 192PK 
Dan staat er het volgende
Je kunt dit heel makkelijk op laten lossen door iemand via hier, of via Google zoeken naar iemand die het kan vrij schakelen voor je. Is geen hogere wiskunde. Ik heb het 2 jaar geleden ook laten doen bij een particulier iemand.
Dat de dealer zegt dit niet te kunnen is niet waar want het wordt zelfs aangegeven bij de webshop van Volkswagen.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Je kunt dit heel makkelijk op laten lossen door iemand via hier, of via Google zoeken naar iemand die het kan vrij schakelen voor je. Is geen hogere wiskunde. Ik heb het 2 jaar geleden ook laten doen bij een particulier iemand.
Dat de dealer zegt dit niet te kunnen is niet waar want het wordt zelfs aangegeven bij de webshop van Volkswagen.
Dat is inderdaad heel vreemd. Ook omdat het eerst wel kom en daarna ineens niet meer. Zou heel mooi zijn als iemand mij kan helpen met het vrij schakelen.
 
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.8 TSI 192PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!