CarWrap?!?!

Issam

Actief lid
234
60
42
Heeft er iemand ervaring met zelf je auto wrappen (Ik weet dat het een K** klus is)?
Of heeft iemand een adresje voor dit met een goede prijs?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
ligt aan verschillende factoren...
naar welke kleur wil je toe?
welke kleur is je auto?
glans, matte, zijdeglans, reflecterend of colorflow?
wat is de staat van je lak?
gaat het je alleen om de buitenkant of wil je de instapportieren en binnenkant deuren ook gewrapt hebben?
etc etc

als we bijvoorbeeld praten over een polo gewoon in bijvoorbeeld een zwarte kleur gewrapt naar matte zwart zijn de instaplijsten niet erg om zo te laten, praat je daarentegen over een witte auto die je helemaal matte zwart wil hebben dan komt er al heel wat meer werk bij kijken aangezien je de instaplijsten dan ook gewrapt wil hebben.

verder is een neutrale kleur folie in strekkende meters veel goedkoper dan bijvoorbeeld een reflecterende folie

mijn advies is kijk wat je wil, denk naar welke kleur je toe wil gaan, en "goede prijsjes" loop je 9/10 keer tegen problemen aan achteraf.

als je het zelf wil doen gok ik dat je voor een polo in een neutrale kleur aan folie 500-1000 kwijt bent (heb nog nooit een polo gewrapt dus dit is een kleine gok)

laat je het door een reclamebureau doen dan denk ik dat je tussen de 2000 en 3000 klaar bent (sprekende over een normale kleur)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tsi 105/140 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Thanks voor alle info ben opzoek naar mat grijs (zoals op de afbeelding). Ik ga even opzoek dan weet ik waar ik rekening mee moet houden.
1625440676052.png
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  • Leuk
Waarderingen: Timahg
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!