centrale deurvergrendeling probleem

Hallo allemaal,

sinds een tijdje mijn tweede VW polo maar toch wel wat probleempjes waar ik aan dit forum een hoop heb.

Nu werkt sinds gister mijn elektronische op afstand deurvergrendeling met mijn sleutel niet meer. Zodra ik mijn deur probeer open te maken met het slot zelf gaat enkel de bestuurdersdeur open. Het alarm gaat dan af, snel de motor starten en ik kan wel weer auto rijden. Binnen werkt met de knop van de deurvergrendeling voor het ontgrendelen van alle 4 de deuren wel. Als ik heb gereden lukt het wel weer om met de sleutel in de deur de vergoeding van all vier de deuren erop en eraf te krijgen. Na enkele uren vertoont die weer dezelfde verschijnselen met enkel de bestuurdersdeur openen en alarm al laten gaan bij openen van de deur.

wie o wie kan mij iets verder helpen naar de oplossing??
 
Volkswagen  POLO  1.4 TSI 75 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!