Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor jullie reacties ik zit er inderdaad al een tijd naar te kijken en hoor veel positive reactiesHallo allemaal
Ik zit er al enige rijd over te denken om mijn polo aw 1.0 tsi 95 pk met 5 bak te chippen
Nou ben ik eens nieuwsgierig wat jullie ervaringen zijn icm met een 5 bak
Ik hoor het graag
Groet petsr
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij jjb tuning bij ons in utrechtIk zeg doen, in Lochem laten doen en zeer tevreden, veel ontspannender rijden/inhalen
Ik weet eerlijk gezegd niet wat het verschil isTop, je gaat zien dat het een stuk lekkerder rijd .
Hoe wordt de polo getuned, op maat of enkel remap ?
Nee dit is wel zo standaard pakket ik zou als het goed is naar 140 pk gaan hij zij je krijgt er 45 pk bij en 65 nm meer koppel maar ik ben echt heel erg benieuwd want ik vindt de polo nu al vrij rap voor 95 pk dus ik ben echt heel benieuwd maar hoe hebben ze het bij jou polo gedaanAha, de 95pk kan de fabrieksupdate krijgen naar 115pk, maar ook een kant en klare software van de plank zegmaar ( one size fits all ) wordt verkocht als stage 1, of op maat, hier bedoel ik mee, fine tunen ,optimaliseren op de dynobank, wordt vaak verkocht als stage 1+
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.