Chippen polo aw 1.0

Carlito

Actief lid
Hallo allemaal

Ik zit er al enige rijd over te denken om mijn polo aw 1.0 tsi 95 pk met 5 bak te chippen
Nou ben ik eens nieuwsgierig wat jullie ervaringen zijn icm met een 5 bak
Ik hoor het graag

Groet petsr

Volkswagen  Polo aw 
Over stage 1 chippen ben ik zeeer tevreden, het geeft je auto toch net dat kleine beetje extra pit. 1 van de eerste dingen die ik heb ik gedaan aan de auto, en tot op heden/25k km verder nog geen spijt gehad!

Ook nog geen problemen mee gehad, verbruik is rond het zelfde punt gebleven.

Dus bij deze wil ik het je aan raden!

Maar ik praat hier vanuit een 6R 1.2TDI stand punt, ik weet niet hoe dit zal voelen op een AW 1.0TSI.

Succes! ;)

Volkswagen  Polo 6R 
Doen, ga je absoluut geen spijt van krijgen, ik heb geen 5-bak, maar denk niet dat het uitmaakt.
Je Polo rijdt er zoveel lekkerder door, helemaal als je dan ook nog E5 bezine gaat gebruiken en dan vooral die van BP.

Volkswagen  Polo AW Highline 
Hallo allemaal

Ik zit er al enige rijd over te denken om mijn polo aw 1.0 tsi 95 pk met 5 bak te chippen
Nou ben ik eens nieuwsgierig wat jullie ervaringen zijn icm met een 5 bak
Ik hoor het graag

Groet petsr
Bedankt voor jullie reacties ik zit er inderdaad al een tijd naar te kijken en hoor veel positive reacties

Volkswagen  Polo aw 
Aha, de 95pk kan de fabrieksupdate krijgen naar 115pk, maar ook een kant en klare software van de plank zegmaar ( one size fits all ) wordt verkocht als stage 1, of op maat, hier bedoel ik mee, fine tunen ,optimaliseren op de dynobank, wordt vaak verkocht als stage 1+
Nee dit is wel zo standaard pakket ik zou als het goed is naar 140 pk gaan hij zij je krijgt er 45 pk bij en 65 nm meer koppel maar ik ben echt heel erg benieuwd want ik vindt de polo nu al vrij rap voor 95 pk dus ik ben echt heel benieuwd maar hoe hebben ze het bij jou polo gedaan

Volkswagen  Polo aw 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!