Climaticknoppen Polo 6R Highline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Heb nog wat onderdelen over van mijn Polo. Liggen eigenlijk gewoon stof te verzamelen en das ook jammer.

1. Polo 6R Climatic bedienknoppen:

Dit zijn originele VW Polo 6R Highline climatic knoppen. Na een aantal zeer eenvoudige aanpassingen zijn deze ook 100% geschikt voor de 9N(3) Climatic. Zijn zeer zeldzaam en kunnen niet los gekocht worden, dus meestal alleen als complete climatic-eenheid.
Zijn als nieuw, waren slechts kort geïnstalleerd.

Prijs: € 55 voor de complete set

Plaatje bij t praatje:

DSC_0014.jpg


DSC_0015.jpg


DSC_0016.jpg



2. Zilveren Radioknoppen:

Het zijn 3 originele VW radio knoppen. Deze passen oa ook op de RCD200 en passen perfect samen met de bovenstaande luchtregelaars. Zijn ook in nieuwstaat. De installatie is vrij eenvoudig: verwijder de oude knop door hem eraf te trekken, deze nieuwe knop erop en klaar. Samen met de bovenstaande knoppen echt een enorme opwaardering van het standaard 9N(3) interieur!

Prijs voor de 3 knoppen: € 30

afbeeldingen:

DSC_0013.jpg


DSC_0013.jpg



Verzerde verzending is mogelijk tegen meerprijs (~€6). Ophalen in Bad Nieuweschans is na afspraak ook mogelijk.

Groet,
Mark
 
De bevestiging waar je de knoppen op klikt moet minimaal smaller gemaakt worden (kan gewoon met een vijltje). Dit is na montage 100% onzichtbaar en de knoppen zitten werkelijk muurvast. De oude knoppen passen er daarna ook gewoon weer op (zitten er bij mij ook weer op, niets van de aanpassingen te zien..) :)

Bij verkoop kan ik wel even een documentje maken waarin ik het uitleg :)
 
Helaas voor jou wil ik ze niet kopen Stick Out Tongue. Ik heb ze namelijk zelf al liggen maar ik had er geen tijd voor om ze aan te passen. Zou je eventueel een fototje van de binnenkant kunnen sturen zodat ik de mijne kan aanpassen. En als je wilt miss ook een foto van hoe het eruit zag in de 9N3. Zou het erg waarderen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
De Polo 9N knoppen hebben een iets bredere basis dan de 6R knoppen. Om de 6R knoppen te laten passen moet je de bevestigingspunten op je climatic-unit iets dus smaller maken/vijlen.. Dit is later volledig onzichtbaar, doordat deze bevestigingspunten volledig onder de knop verdwijnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!