@BVS Deze unit is zo om te wisselen met de blauwe unit. Afgelopen zaterdag mijn blauwe ook weer terug gezet (5 min werk).
Eventueel kan ik je ook wel helpen als je hem komt ophalen.
- Omlijsting radio verwijderen
- Omlijsting climatronic verwijderen
- 2 schroeven onder de climatronic verwijderen
- 2 stekkers uit de climatronic halen
- Omgekeerde volgorde om alles weer in elkaar te zetten.
@NelinhoMarinus: ik kan ze op internet niet nieuw voor deze prijs vinden. Meeste zijn ebay met ook een prijs van €70 en de enige nieuwe kan vinden is deze: http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/other/oem-6r0907044h-climatronic-clima-control-unit/ voor € 180
Opsturen is natuurlijk ook mogelijk.Je hebt gelijk. Ik heb verkeerd gekeken. Dat ging inderdaad om gebruikte units. Jouw vraagprijs is dus wel realistisch. Je woont voor mij in ieder geval te ver dus ik zal em helaas niet op komen halen. Wel heel erg bedankt voor de uitleg over hoe je ze omwisselt!
Groetjes!!
Is die al verkocht anders wil ik hem wel kopen
Hij is nog beschikbaar, ik ben echter vanaf morgen in het buitenland, dus zal vanaf 27-09 contact met je opnemen.Is die al verkocht anders wil ik hem wel kopen
Beste Jasper,Is die al verkocht anders wil ik hem wel kopen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.