Vandaag de wel bekende Audi throttle mod uitgeprobeerd op de Polo. Het verschil is goed te merken i.c.m. de lineair throttle mod. Alleen doen er zich bij mij een tweetal complicaties voor, namelijk de cruise control (niet adaptief) reageert anders en zowel de motor als rem modules geven error 's. Met het knopje op het stuur (de + en - button) kon ik altijd in stappen van 10 km/h de ingestelde snelheid van de cruise control wijzigingen nu is dat veranderd in 1 km/h. Ik heb geprobeerd op unit 9 central electronics in te stellen op fabrikant Audi, maar dat hielp niet. Verder krijg ik onderstaande fout codes:
Om deze fouten weg te werken wilde ik proberen in de rem modules het e.e.a. naar Audi te zetten, alleen krijg ik met geen mogelijkheid iets gecodeerd in deze module. Dat schiet dus niet op!
Kan iemand mij helpen om deze twee problemen op te lossen? Zou het zonde vinden om de Audi mod ongedaan te moeten maken.
Om deze fouten weg te werken wilde ik proberen in de rem modules het e.e.a. naar Audi te zetten, alleen krijg ik met geen mogelijkheid iets gecodeerd in deze module. Dat schiet dus niet op!
Kan iemand mij helpen om deze twee problemen op te lossen? Zou het zonde vinden om de Audi mod ongedaan te moeten maken.
Volkswagen
Golf 7.5 R-line
1.5 TSI 150pk 7DSG