Coming home and leave verlichting

Als ik in de avond of in het donker mijn Polo ontgrendeld, dan branden 30 sec de koplampen, kenteken- en achterverlichting.

Andersom werkt het dan weer niet, bij het vergrendelen van de Polo blijven alle verlichting uit.
Deze staat wel ingeschakeld, ook op 30 sec.

Martin.

Volkswagen  Polo AW Highline DSG  1.0 TSI 115 pk 
Hoi Martin,

Waarschijnlijk staat de Coming home op Manueel. dit betekent dat je na het uitzetten 1 keer de grootlicht hendel moet overhalen voor Coming home.

Als je het automatisch wilt moet je het coderen met vcds of odb11

vcds:
  1. [09-Boordnet]
  2. [Security Toegang-16]
  3. Voer de toegangscode in: 31347
  4. [Aanpassen-10]
  5. [Kanaal 01] 'Comfort-verlichting Coming Home'
  6. Kies: 'automatisch'; standaardwaarde is 'handmatig'

Volkswagen  Golf 7.5  1.0 TSI 110pk 
Hoi Martin,

Waarschijnlijk staat de Coming home op Manueel. dit betekent dat je na het uitzetten 1 keer de grootlicht hendel moet overhalen voor Coming home.

vcds:
  1. [09-Boordnet]
  2. [Security Toegang-16]
  4. [Aanpassen-10]
Hoi,

Dat bovenste zal ik proberen. Maar waarom stellen ze dit allemaal niet in al vanuit de fabriek, dat het automatisch gebeurt zoals het Leave verlichting ook aan gaat humz....

Dat coderen, heb geen idee wat je bedoelt, hoe en wat haha. Dat zegt mij helemaal niks.

Ik vermoed dat je hier een computer voor nodig hebt, dat zou dan dus door VW gedaan moeten worden die er heel veel voor rekent, boeven!

Geen idee waarom dat standaard zo staat.

Er zijn een hoop forumleden met een vcds computer. weet niet welke omgeving je woont?

Anders even googelen op vag coderen o.i.d. er zijn veel bedrijven die het kunnen. prijs zal wel meevallen.

Volkswagen  Golf 7.5  1.0 TSI 110pk 
Geen idee waarom dat standaard zo staat.

Er zijn een hoop forumleden met een vcds computer. weet niet welke omgeving je woont?

Anders even googelen op vag coderen o.i.d. er zijn veel bedrijven die het kunnen. prijs zal wel meevallen.
Waarschijnlijk dat ze hopen dat de klant teruggaat naar VW om dit in te kunnen stellen, kassa of het is een optie wat ook weer geld kost.

Ik woon in Rotterdam.

Ik heb wel een apparaatje waar ik storingen mee uit kan lezen en mee kan resetten.

Hoi Martin,

vcds:
  1. [09-Boordnet]
  2. [Security Toegang-16]
  4. [Aanpassen-10]
Ik heb het net getest en klopt, dat werkt handmatig!

Handig als je op een donker plek geparkeerd staat.

Thanks!

• Leuk
Waarderingen: Jeroldd
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!