Condens in rechter koplamp

Wicko071

Bekend lid
Hoi,
Sinds enige tijd heb ik met een probleem te kampen, nl condens in mijn rechterkoplamp.. van de week heb ik de koplamp eruit gehaald en met een fohn wat warme lucht in geblazen, maar het helpt dus blijkbaar niet.. Ook is het zo dat ik er xenon in heb gebouwd dus een hapje van de deksel aan de achterkant heb uit gehaald, voor de kabels.. Die heb ik met ductape geplakt in de hoop dat er geen condens meer gaat ontstaan.. In me linker koplamp heb ik ook een hapje uitgehaald en daar zit geen ductape op geplakt en ook geen condens..

Weet iemand toevallig hoe ik de conde s kan uit krijgen? Of zal er ergens zonder dat ik weet een scheur of barst in zitten?

uploadfromtaptalk1415780874029.jpg

ik heb t ook gehad sinds ze bij mij nieuwe lampen in hebben gebouwd.
heb nu 1 van de doppen die achter unit zit er afgehaald.
door warmte van lamp is condens verdwenen.

dop er weer achter gedaan, maar toen kwam condens weer terug...
heb nu de dop er achter weg gelaten en probleem is gone!

duurt even voordat t eruit is hoor.
ff rondje rijden en in zon zetten. al is dat lastig zoeken met dit weer.
hebt bij mij wel paar uur geduurd.

nein. alleen bestuurders kant.
kwam omdat kabbeltjes van xenon toch wat anders liepen dan normaal..

On a more serious note, ik heb bij de H7 1x vocht erin gehad. Dit was na een koude nacht.. koplamp unit eruit gehaald, met de fohn alles droog geblazen, met een beetje vaseline de doppen er weer op gezet (die rubberen dingen) en het knipperlicht dopje ook goed dicht gemaakt. Nooit meer last van gehad, en ook nog geen klachten gehad van [MENTION=4760]Korsser[/MENTION] ; die er mee rond rijdt :)

Wat iichel zegt, je doppen even goed insmeren met vaseline. Je kunt er ook nog van die zakjes die je wel eens in schoenendozen of medicijn potjes vindt (vochtvreters) in plakken als extra maatregel.
@Wicko071, je kunt je koplampunit ook bij de verwarming leggen, alle doppen even verwijderen en binnen een paar uur helemaal droog. ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!