Dagteller Polo Style 1.0 TSI 70 kW 95 pk 2022

Hoi,

Ik heb weer een vraagje :kissingsmiling:
Ik heb mijn nieuwe polo nu ca. 2 weken.
Heb getankt en wil mijn dagteller op 0 zetten.
Heb een uurtje ook via de handleiding zitten zoeken maar ik kom er niet uit.
De handleiding vind ik hierin zeer onduidelijk.
Kan iemand mij via een simpele uitleg zeggen hoe ik die dagteller op 0 kan zetten?
Alvast bedank

Volkswagen Polo 2022  Polo Style 1.0 TSI 70 kW 95 pk 7 . DSG 
Heb je een digital cockpit? Anders weet ik het niet exact. Ik reset altijd mijn trip namelijk via het digital cockpit scherm.

Zo ja, op het digitale cockpit scherm selecteer je het tabblad/scherm rijgegevens met de knopjes naast de "OK" knop. In het tabblad rijgegevens kan je o.a. je trip, olietemperatuur, snelheid, verbruik, etc. selecteren. Selecteer de optie trip. Na het selecteren houd je de "OK" knop ingedrukt om je trip te resetten, dit zal ook weergeven staan in je scherm.

Als je geen digital cockpit scherm hebt, gok ik dat je de trip kan resetten bij de knop "Car" en dan hier naar het scherm rijgegevens gaan.

Tesla  Model 3 Highland 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!