Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de snelle reactie, ik ga dit zeker proberen. ik weet wel hoe ik de tellerbak los haal, hoe gaat de behuizing los? dan ga ik dit binnenkort proberenik zou teller eruit halen en even de behuizing los maken. doen ze vaker, de 6c'tjes, als het koud is meer dan als ze warm zijn.
BedanktOnderwerp 'knop reset dagteller' https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/knop-reset-dagteller.17365/
Elke auto heeft wel iets joh. Dit is iets heel kleins als je het mij vraagt haha.Ik dacht dat ik de enige was met dit probleem. Uit een kwalitatief oogpunt is dit wat minder vind ik.
Dit is ook iets heel kleins . Maar kleine dingen maken het totaal toch?Elke auto heeft wel iets joh. Dit is iets heel kleins als je het mij vraagt haha.
Enige vervelende wat ik in 65.000km heb mogen ervaren aan mijn polo zijn krakende/piepende draagarm rubbers en deze 2 knopjes die niet werken. Kan erger. Ik heb vrienden gehad met dure jonge BMW's die veel en veel ergere problemen hadden.Dit is ook iets heel kleins . Maar kleine dingen maken het totaal toch?
Ik heb ook een probleem op mijn eigen auto met de draagarmrubbers. Ik word er helemaal gek van. Die dingen kraken met wat natter weer, echt ontzettend.Enige vervelende wat ik in 65.000km heb mogen ervaren aan mijn polo zijn krakende/piepende draagarm rubbers en deze 2 knopjes die niet werken. Kan erger. Ik heb vrienden gehad met dure jonge BMW's die veel en veel ergere problemen hadden.
"Producteigenschap". Zelfs al zet je nieuwe draagarmen erop met nieuwe rubbers komt het probleem terug. Bij mij werd het 5x erger na verlaging.Ik heb ook een probleem op mijn eigen auto met de draagarmrubbers. Ik word er helemaal gek van. Die dingen kraken met wat natter weer, echt ontzettend.
Ik heb ze destijds al eens kennis lagen maken met WD-40, het effect was jammer genoeg maar van korte duur.
Nu geen vrienden meer dan?Enige vervelende wat ik in 65.000km heb mogen ervaren aan mijn polo zijn krakende/piepende draagarm rubbers en deze 2 knopjes die niet werken. Kan erger. Ik heb vrienden gehad met dure jonge BMW's die veel en veel ergere problemen hadden.
Hoe heb je dit verholpen @joosspekloos ?Probleem is bij mij compleet opgelost door @joosspekloos , ze werken weer als nieuw allebei de knopjes
Daarna wel met een doekje erlangs gegaan?teller eruit gehaald, knopjes eruit gehaald, plastic een beetje verbogen en alles weer terug gebouwd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.