Dagteller SET/0.0 knop zit vast

6CRline

Bekend lid
Goedenavond,

Recentelijk heb ik een polo 6C aangeschaft en kwam ik er achter dat de SET/0.0 knop vast zit bij de teller bak
Iemand een idee hoe ik dit probleem oplos ?

Wat ik al geprobeerd heb :
Contactspray om het gangbaar te maken

alvast bedankt!

Volkswagen  Polo 6C R-line 
ik zou teller eruit halen en even de behuizing los maken. doen ze vaker, de 6c'tjes, als het koud is meer dan als ze warm zijn.
Bedankt voor de snelle reactie, ik ga dit zeker proberen. ik weet wel hoe ik de tellerbak los haal, hoe gaat de behuizing los? dan ga ik dit binnenkort proberen

Volkswagen  Polo 6C R-line 
Ik dacht dat ik de enige was met dit probleem. Uit een kwalitatief oogpunt is dit wat minder vind ik.

P.S.
Mijn moeder heeft een 6C met dit probleem.
mijn 6R heeft er geen last van ;)

Volkswagen  Polo 6R 
Dit is ook iets heel kleins :) . Maar kleine dingen maken het totaal toch?
Enige vervelende wat ik in 65.000km heb mogen ervaren aan mijn polo zijn krakende/piepende draagarm rubbers en deze 2 knopjes die niet werken. Kan erger. Ik heb vrienden gehad met dure jonge BMW's die veel en veel ergere problemen hadden.

Polo  6c 
Is inderdaad een voorkomend probleempje. Maar ik dacht dat ook eens aan de hand te hebben, maar ik probeerde de knoppen onder een hoek (van laten we zeggen 45 graden, zo van hand over het stuur en indrukken maar) in te duwen en dat lukte dus niet. Je moet ze echt horizontaal naar binnen indrukken.

Volkswagen  T-cross 
Enige vervelende wat ik in 65.000km heb mogen ervaren aan mijn polo zijn krakende/piepende draagarm rubbers en deze 2 knopjes die niet werken. Kan erger. Ik heb vrienden gehad met dure jonge BMW's die veel en veel ergere problemen hadden.
Ik heb ook een probleem op mijn eigen auto met de draagarmrubbers. Ik word er helemaal gek van. Die dingen kraken met wat natter weer, echt ontzettend.
Ik heb ze destijds al eens kennis lagen maken met WD-40, het effect was jammer genoeg maar van korte duur.

Volkswagen  Polo 6R 
Ik heb ook een probleem op mijn eigen auto met de draagarmrubbers. Ik word er helemaal gek van. Die dingen kraken met wat natter weer, echt ontzettend.
Ik heb ze destijds al eens kennis lagen maken met WD-40, het effect was jammer genoeg maar van korte duur.
"Producteigenschap". Zelfs al zet je nieuwe draagarmen erop met nieuwe rubbers komt het probleem terug. Bij mij werd het 5x erger na verlaging.

Polo  6c 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!