Dashcam-Accu

Jiskefet1984

Actief lid
Hoi Leden,

In 2025 is door VW een nieuwe accu gemonteerd en kort daarna heb ik een dashcam, voor- en achter laten monteren.
De dashcam staat aangesloten op de accu, via de zekeringkast.
Via instellingen heb ik ingesteld dat de dashcam voor 1 dag constant opneemt als de auto geparkeerd staat.

Nu heb ik al paar keer meegemaakt, zoals vanmorgen dat ik bij het starten de melding krijg dat de spanning van de accu erg laag is. en het starten van de motor gaat ook moeizamer.
Maandagavond laat heb ik op zo'n 65 a 70 km op de snelweg gereden en mijn Polo heeft dinsdag heel de dag stil gestaan.

Een dashcam zal toch nooit zoveel stroom verbruiken in 1 dag tijd?

Ik vermoed zelf dat de ''nieuwe'' accu toch niet helemaal goed is. Ik hoor graag jullie mening en ervaringen. Anders maak ik een afspraak bij VW voor de garantie.

Martin.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!