Dashcam Filmpjes

Ja, hij had net zo goed door kunnen rijden. Snap alleen niet hoe je zoiets kan missen. Stoplicht staat al geruime tijd op rood.

Ik heb er een 16GB kaartje in en daar kunnen zat filmpjes op! Overigens, als je SD kaart vol is dan gaat hij het eerste filmpje verwijderen. Dus hij stopt nooit. Maar meestal verwijder ik alles na 2/3 dagen. Ik heb dan toch niets aan de filmpjes als er niks boeiend op staat.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ja, hij had net zo goed door kunnen rijden. Snap alleen niet hoe je zoiets kan missen. Stoplicht staat al geruime tijd op rood.

Dat heb ik ook wel eens gehad hoor. Als je even met je gedachten ergens anders bent of je bent in gesprek met iemand naast je bijvoorbeeld. Vooral als alle stoplichten ervoor groen zijn en je het idee hebt dat je in de "groene golf" rijdt kan je het ook snel over het hoofd zien.
 
Ik wil er ook 1tje aanschaffen. Maar ik weet niet hoe het eruit gaat zien als de camera op zn plek zit. Ik kan me er flink aan irriteren dat als ik in mn spiegel kijk ik een lompe camera zie Stick Out Tongue.
Kun je misschien een paar foto's maken van de binnen- en buitenkant? Als het er beetje goed uitziet, schaf ik ook zo'n dashcam aan en post ik de video's hier :)
 
Zo ziet hij eruit in mijn auto;

fjkrqt.jpg


30lz7ld.jpg


bhlz7m.jpg


Nog een filmpje:

Pool door Rood - YouTube
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Alles behalve hinderlijk. Scherm is gewoon dichtgeklapt en als ik rij valt hij niet eens op. Het is maar net waar je op let denk ik. Ik heb hem nu al 2 weken en hij heeft mij nog nooit geïrriteerd.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Leuke acties. Ik reed voordat de Westrandweg geopend is ook altijd dat laatste stukje door Westpoort en heb ook menig autootje door rood daar zien rijden.

En bij De Hoek idem. Zeker ook de oprit A4/A5 richting Amsterdam en Haarlem... stunts eerste klas.

Ik rijd daar zelf meerdere malen per week. Ben je nog niet tegengekomen.
 
Zijn inderdaad stuntpiloten daar. Vooral die bocht richting de snelweg. Gaan ze gassend de bocht in om je vervolgens in te halen om de a4 op te gaan. Af en toe ga ik ook met de A6 3.0 TDi en dat is een Quattro. Altijd even leuk om dan gas in te trappen en die bocht zo strak als een tiet te nemen haha.

Ik rij er best vaak. Morgen ben ik er weer rond een uurtje of 6.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ik rijd daar tussen 6:20 en 6:25 strak door de bocht tegenwoordig de A5 op. Laatst een stuntpiloot voor de me die nog even de oprit A4 opdook... Vol over het verdrijvingsvlak.. Nou is dat niet zo erg maar er lag een knappe kei op.. En die eindigde op mijn ruit en kon direct een glasreparateur bellen...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!