De nieuwe Golf 7

Snowdude

Bekend lid
Volkswagen Golf VII – Dit is hem echt! - Autoblog.nl

Daar is tie dan!! DE nieuwe Golf 7!!!
Tja, wat vinden we ervan en heeft hij invloeden van de POLO? Ik zie aan het front wel gelijkenissen met de POLO.
Verder is het weer even goed kijken. Onderhuids aardig wat veranderd ten opzichte van de Golf 6.
Interieur zit er gelikt/dik/duur/highline uit.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat nog steeds uit naar de nieuwe Audi A3/Sportback/Sedan/Cabrio. Heel stiekem de BMW1 Coupe :-)
Ben erg benieuwd hoe hij rijdt.

Als je hem vergelijkt met zijn concurrenten is het "nieuwe" model meer een doorontwikkeling van de oude Golf. (Porsche-syndroom)
Geen vernieuwend model zoals de Sl-Opel Obesi-Astra of de Megane.

Is dat jammer?? Ja best wel. Denk dat het hele VAG concern teveel Porsche achterna gaat wat het ontwikkelen van nieuwe modellen betreft.
Dat je het bij een model doet prima maar om het nu over je gehele modellenlijn te gaan toepassen gaat zelfs mij als VAG liefhebber nu ook wel tever.

Of het weer VAG gaat worden de volgende keer??? Pffff....ik moet er hard over nagaan denken.

Tja, het is en blijft een golf, polo, passat en uuh...:roll: ik vind het wel wat hebben vooral het interieur spreekt me wel aan.
Ik hoop dat er wel wat meer kleuren leer te leveren dan wat nu zichtbaar is.

Op het eerste gezicht misschien weinig vernieuwend inderdaad.. Echter die 100 kilo eraf enzo vind ik toch wel cool. En inderdaad, de binnenkant is wel echt nieuw en knap zo!

Ik vind hem ook best mislukt maar ik denk dat het kwestie van wennen is ? De golf 6 vond ik destijds ook niks maar wil daar nu best wel in rijden :)

Mooiste golf tot nu toe ? Golf 4 als je het mij vraagt :P

Ik vind hem ook best mislukt maar ik denk dat het kwestie van wennen is ? De golf 6 vond ik destijds ook niks maar wil daar nu best wel in rijden :)

Mooiste golf tot nu toe ? Golf 4 als je het mij vraagt :P

Je haalt me de woorden uit de mond :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen de R32 Golf 4 ziet er fatsoenlijk uit, vanwege de brede schermen. Voor de rest is de Golf 4 de lelijkste Golf ooit imo.

Ziet er weer ok uit deze nieuwe 7, niks spannends gewoon netjes. :)

Ik vind hem super! Net als de Mk6, de voorgaande modellen vind ik ook niet zo veel aan op de Mk1 na.

Het is wel waar dat er steeds minder verschil zit tussen nieuwe modellen, maar bij welk merk niet? Bij Toyota zijn ze daar bijvoorbeeld nu ook mee bezig, bijna elke auto heeft de zelfde neus alleen de grootte ervan is anders..

Zou er in de toekomst best een willen kopen denk ik, maar wacht wel even tot ze een jaar of 4 oud zijn ;)

Dit is gewoon een normale Golf 7 Highline waar ze het blok in hebben gelepelt. GTI zal nog wel wat meer kenmerken krijgen. Ander bumpers/skirts, spoilertje, grill en velgen. :)

Golf R staat er nu ook op.
Ik gok dat het uiterlijk inderdaad nog flink aangepast zal worden.
Iedere wijziging is weer een nieuwsbericht op internet ;)

BMW  1 serie 
is er al een datum wanneer deze te bestellen is? de Golf VII dat is...wat voor richtprijzen zal het zijn denk je?

De Golf 7 is begin oktober te bestellen, enkel trendline, comfortline en highline, de rest volgt volgend jaar.
Richtprijzen kun je vinden op de site van Volkswagen Duitsland, car configurator + 1500/2000 euro gok ik ;)

BMW  1 serie 
vw-golf-bluemotion-01_gallery_image_large.jpg

vw-golf-bluemotion-04_gallery_image_large.jpg

vw-golf-bluemotion-07_gallery_image_large.jpg

vw-golf-bluemotion-08_gallery_image_large.jpg

vw-golf-bluemotion-11_gallery_image_large.jpg

vw-golf-bluemotion-02_gallery_image_large.jpg

vw-golf-bluemotion-05_gallery_image_large.jpg

TAMTAMTAM, GLACIER BLUE! :mrgreen:
Is toch wel een beetje de BlueMotion kleur blijkbaar:p
Desondanks ziet de golf er best aardig uit vind ik:)

VW  6R 
5njgww-1.jpg

2upb6dk-1.jpg

oubk8i-1.jpg

2k3nli-1.jpg

107klew-1.jpg

BOEM!! GTi Met het idee waar ik al mee gereden had aan de voorzijde. Velgen mochten wat gekker eigenlijk maar toch beschaafd. Gewoon bestellen met stalen velgen stancen en dikke 19 inch eronder gooien!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!