De nieuwe Volkswagen Polo - "Active Info Display"

Bij de golf is het standaard vanaf highline of als optie vanaf comfortline voor €600 en een beetje. Dus ik denk ook hetzelfde bij de polo?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Ik vind dat persoonlijk het enige wat verbeterd is aan het interieur. Exterieur ziet er wel mooi uit, al hebben ik enkel de R-Line gezien die oogt altijd wat dikker en mooier natuurlijk. Ben benieuwd naar de standaard uitvoering.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 TSI 95pk 
Ik vind dat persoonlijk het enige wat verbeterd is aan het interieur. Exterieur ziet er wel mooi uit, al hebben ik enkel de R-Line gezien die oogt altijd wat dikker en mooier natuurlijk. Ben benieuwd naar de standaard uitvoering.

Ik dan dat de Trendline en comfortline een stuk minder zijn uitgerust dan dat we nu zien, maar dat is idd altijd zo. De standaard uitvoering kan je kwa exterieur vergelijken met de beats uitvoering zonder striping. Je ziet hier in elk geval een standaard bumper ipv r-line
 
Vanaf welke uitvoering komt dat nou? Of nog niet bekend?

Bij de golf is het standaard vanaf highline of als optie vanaf comfortline voor €600 en een beetje. Dus ik denk ook hetzelfde bij de polo?

Dat actieve info display is standaard op de Polo. De combinatie met navigatie zal waarschijnlijk pas komen bij de Highline en mogelijk pas bij een groot entertainment systeem (daar komen twee maten in 6 inch en 8 inch)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!